כתובתנו: רח' השילוח 2 קריית מטלון, פתח תקווה

מורה לנהיגה? הגיע הזמן להתקדם.

קורס מורי נהיגה – להכשיר את הדור הבא לנהיגה נכונה ובטוחה

לאחר שנים של שיפור התחום והתמקצעות המורים ברחבי הארץ לימודי הנהיגה כיום הם יותר מעמידה בדרישות משרד הרישוי למעבר הטסט, אלו לימודים המכשירים את הדורות הבאים לנהיגה נכונה ובטוחה.
עם ריבוי הרכבים על הכבישים וריבוי הנהגים בישראל עולה תדירות וכמות תאונות הדרכים ויחד איתן גם הדרישה לנהגים טובים ומוכשרים היטב.
מורי נהיגה הם הגורמים העיקריים המשפיעים על האופן בו הנהגים החדשים תופסים את תחום הנהיגה וכיצד הם יתנהגו על הכביש לאחר קבלת הרישיון.
המורה עוזר לתלמיד לא רק לעבור את הטסט אלא גם להכיר את הכביש, לדעת איך להתנהג מאחורי ההגה, לעשות את הנהיגה למיומנות ולהיות ביחסים טובים עם הרכב ועם רכבים אחרים על הכביש.
האחריות היא אדירה, מורה נהיגה טוב יוסיף רק עוד נהגים טובים ובטוחים לכבישי המדינה.

כדי להיות מורה כזה צריך לעמוד במספר דרישות מעבר ליכולת נהיגה טובה, מורה נהיגה צריך להיות:
-סבלני
-בעל יכולות הסברה ולימוד טובים
-חברתי
-תקשורתי
-קשוב
-ערני וחד אבחנה

מעבר לכך ישנן דרישות מקצועיות שיש לעמוד בהן כדי להתקבל לקורס על ידי משרד הרישוי ובית הספר לנהיגה.
באתר מכללת המסלול הנכון תוכלו לראות את כלל הדרישות והפרטים על קורס מורי נהיגה.
הקורס מכשיר את המורים לעתיד בנהיגה נכונה ובטוחה, יכולות לימוד והוראה, מקצועות תשתית כגון פיזיקה, יסודות הפסיכולוגיה ודידקטיקה וכן מקצועות תומכים חיוניים כמו עזרה ראשונה, כיבוי אש, איכות הסביבה ועוד.
כדי להיות מורה נהיגה טוב צריך לעבור קורס מקצועי בבית הספר האיכותי והטוב ביותר שיש.

אפשרויות תעסוקה למורי נהיגה

אם אתם מורי נהיגה חדשים ומחפשים תעסוקה במקצוע החדש חלק זה הוא בשבילכם.
כמורה נהיגה חדש אתם ניצבים בפני שתי אפשרויות תעסוקה, עצמאי או שכיר:

עצמאי – למורה עצמאי יש החירות לקבל החלטות באופן עצמאי, לנהל את התלמידים, התקציב והפיננסים, לקבוע את מדיניות ההוראה ועוד.
אולם יחד עם העצמאות והחופש של להיות אדון לעצמך מגיעות גם הרבה מחויבויות ואחריות – גיוס תלמידים ופרסום, תחזוקת הרכב, ניהול כספים ועוד.
עולמו של המורה העצמאי יכול להיות ורוד ובהיר או אפור ומריר, כל סיטואציה משתנה בהתאם למיקום, לעיתוי ולתחרות, אשר יכולה להיות רק קשה יותר בלא בית ספר לנהיגה המגבה אתכם.
ההחלטה להיות עצמאי לרוב מלווה בסיכון כלכלי גדול – עלות הרכב, הביטוח וההחזקה, שעות עבודה ארוכות ומשתנות, חוסר בתמיכה מקצועית וכלכלית ועוד.

תלמידה מאושרת קיבלה רישיון נהיגה ומצטלמת עם המורה נהיגה שלה

שכיר – אמנם מורים שכירים לרוב לא נהנים מאותה העצמאות והחירות שיש למורים עצמאיים , אולם בתי הספר לנהיגה מעניקים לכם גם יתרונות רבים.
כאשר אתם עובדים עם בית ספר לנהיגה אתם נהנים מכמה יתרונות משמעותיים:
– רכב לימוד נהיגה באחריות בית הספר אשר נושא בעלויות הדלק, התחזוקה, ביטוח וכו'.
– תמיכה מקצועית.
– אספקת תלמידים שוטפת.
– משכורת קבועה.
בתור מורה חדש מומלץ לצבור ניסיון יחד עם בית ספר לנהיגה, זוהי דרך מעולה להתנסות, להתפתח וללמוד בסביבה מקצועית תומכת ונוחה.
בתי ספר רבים מאפשרים לכם בתור מורים לקבוע את סדר היום שלכם ולנהל את כמות התלמידים היומית.

כל מורה חדש מגיע לסיטואציה אחרת, בין אם הוא נמצא באזור בעל תחרות גבוהה והאפשרות להיות עצמאי אינה מושגת, אזור בו ישנו חוסר במורים בבתי הספר והדרישה למורי נהיגה טובים גדולה ועוד.
על כל מורה לשקול את האפשרויות ולהחליט מהו הכיוון המתאים להם ביותר, אך תמיד ניתן לעשות את המעבר מלימוד כשכיר בבית ספר לעצמאי או להפך.

לימודי המשך למורי נהיגה

אחרי כמה שנים של הוראה – כעצמאי או שכיר – בהן צברו ניסיון, וותק ומיומנויות הוראה רק טבעי שמורי נהיגה יחפשו דרכים להתקדם במקצוע.
למורי נהיגה מנוסים ישנן שתי אפשרויות מרכזיות להתפתחות בתחום:

קורס תוספת סוג למורי נהיגה – קורס התוספת נועד להכשיר מורי נהיגה המחפשים דרכים להרחיב את אופקי ההוראה שלהם ומסמיך אותם ללמד על כלי רכב שונים כגון אוטובוס, אופנוע, טרקטור, משא, משא כבד, מחובר ועוד.
הקורס המקצועי מקנה למורה לא רק את המיומנות הנדרשת להסמכה על אותו כלי אלא גם את כל הדגשים המקצועיים הנחוצים מבחינת ההוראה על אותו הרכב, ידע רלוונטי על אותו הכלי ודגשי הוראה ייחודיים.
קורס תוספת למורי נהיגה מאפשר הוראה על כלי רכב מגוונים, מגוון רחב יותר של תלמידים, גיוון בתעסוקה וכן אפיקי התפתחות במקומות בהם יש חוסר במורים לסוג רישיון מסוים.

למידע מורחב אודות קורס תוספת סוג למורי נהיגה .

קורס מנהלים מקצועיים למורי נהיגה  – עבור מורים בעלי וותק ארוך, ניסיון רב, מוניטין ושאיפות גדולות ישנו קורס מנהלים מקצועיים אשר מכשיר את מורי הנהיגה לפתיחת בית ספר לנהיגה או קבלת תפקידי ניהול מקצועיים במוסדות קיימים.
הקורס מכשיר מורים בשיטות ניהול והוראה, דרכי פיקוח על צוותי מורים, ווידוא ביצוע תקנות והוראות משרד התעבורה, נהלים מחייבים של משרד הרישוי וכן מאפשר למחזיקים בהיתר לערוך מבחנים פנימיים לתלמידים בבית הספר בו הם עובדים.

בוחן נהיגה במהלך הבחינה בנסיעה ברכב רושם הערות בטופס
הקורס פותח אפיקים למי שרוצים להיות יותר ממורים עצמאיים ויש להם חזון ושאיפה לפתוח בית ספר משל עצמם, הקורס מומלץ למורים ותיקים יותר אשר מרגישים כי הגיע הזמן לקידום בתחום.

לפרטים נוספים אודות קורס מנהלים מקצועיים למורי נהיגה.

לימודי חובה למורי נהיגה

אחת לשנה חייב כל מורה לנהיגה לעבור השתלמות מקצועית בנושאי נהיגה, בטיחות בדרכים והוראה.
הקורס מיועד לתת עדכון ורענון תכנים מקצועיים, חידוד דגשים בתחום הבטיחות וההוראה ומקום לשאול שאלות מקצועיות ולדון בנושאים הנוגעים למורי נהיגה בישראל.
קורס ההשתלמות מתרחש אחת לשנה ברחבי הארץ ומועבר על ידי מיטב המרצים.
קורס ההשתלמות הינו חובה, נערך פעם בשנה ואורכו בין חמש לשבע שעות, נוכחות חובה לאורך כל ההרצאות מעניקה למשתתפים תעודה מסמיכה לאותה השנה ועדכון במחשבי משרד התחבורה אודות ההשתתפות.

לחצו כאן למידע נוסף אודות קורס השתלמות למורי נהיגה.

לסיכום, רבים חושבים כי בתור מורים לנהיגה אין מקום להתפתח במקצוע, אפיקי הקידום מועטים ולאחר מספר שנים שוקעים לשגרה משעממת.
המציאות מעידה אחרת, כאשר ישנם קורסי השתלמות ותוספת רבים אשר מעניקים לכם היכולת להתקדם במקצוע שאתם אוהבים.
על מנת לקבל הכשרה מקצועית, יסודית, מהימנה ונכונה יש לעשות זאת בבית ספר נהיגה בעל שם, ותק ומוניטין.
מכללת המסלול הנכון היא אחת ממכללות הנהיגה המובילות בישראל, בית הספר מחזיק בשנים רבות של ניסיון יחד עם שאיפה מתמדת להתפתחות, עדכון ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
במידה ושקעתם בקיפאון מקצועי מכללת המסלול הנכון מאפשרים לכם להתחמם ולהתקדם בכיוון הנכון אל עבר קריירה מבטיחה בהוראת הנהיגה. פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע והכוונה בנוגע לקורסים הנלמדים במכללתנו.